Berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Arnout Theije - WaarBenJij.nu Berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Arnout Theije - WaarBenJij.nu

Berichtje voor vertrek

Door: ArnoutdeTheije

Blijf op de hoogte en volg Arnout

28 December 2019 | Nederland, Hulst

Lieve familie, collega's, salsa vrienden en mensen van de scouting,

Langs deze weg ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avonduren in Zuid Amerika.
Vannacht om 3 uur wordt ik naar het vliegveld gebracht door mijn pa. Om 7.15 vlieg ik naar Madrid waar ik overstap op een vlucht naar Bogotta en daar weer overstap naar de eerste eindbestemming Cali.
Het tijdverschil met Cali is 6 uur vroeger.
Maandag begin ik in Cali aan mijn talen cursus spaans aan de school Lingua Viva, waar ik twee uur priveles krijg per dag, dit twee weken lang.
Voor deze twee weken ga ik slapen in El Viajero hostel en salsa school.
Cali is de salsa hoofdstad van de wereld met een eigen stijl welke ik ook wil leren.
Ik heb nog wel een beetje last van mijn rug na een weer geslaagd vollybal tournooi in den dulard van de scouting.
Hoe het me bevalt in Cali laat ik jullie snel weten.
jullie ook vooral berichtjes tikken hier he, zodat ik jullie niet zal missen.

Vier vooral nog een feestje zonder mij.
Iedereen nog een fijne jaarwisseling

Groetjes,

Arnout.

  • 28 December 2019 - 16:34

    Benny:

    Arnout heel veel plezier op je mooi reis ben benieuwd wat je allemaal gaat doen en meemaken.Groeten uit Hulst

  • 29 December 2019 - 09:54

    Lucsken:

    Hey Arnout, geniet er ginds van hé!!!!

  • 04 Januari 2020 - 13:22

    Chris Vleurinck:

    Arnoud veel plezier gewenst in 2020 .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arnout

Actief sinds 14 Nov. 2019
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 1477

Voorgaande reizen:

29 December 2019 - 13 Maart 2020

Rondreis Zuid Amerika

Landen bezocht: