Eerste week Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arnout Theije - WaarBenJij.nu Eerste week Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arnout Theije - WaarBenJij.nu

Eerste week Buenos Aires

Door: Arnout de Theije

Blijf op de hoogte en volg Arnout

18 Januari 2020 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo daar,

Vandaag ben ik verhuist naar hostel Art Factory in San Telmo in Buenos Aires, Na een week in een gastgezin. Ik hoop hier wat meer contacten te kunnen maken met andere reizigers om dingen te ondernemen al heb ik al een druk programma bij Expanish met spaanse les (4 uur per dag) en tango lessen ook heb ik voor volgende week wat extra prive lessen geboekt. Ik maak veel vooruitgang met mijn spaans maar het spaans praten gaat me nog steeds niet makkelijk af. Er zitten veel Braziliaanse studenten op de school van Expanish die pikken het allemaal wat makkelijker op dan ik dat doe, maar het gaat goed vooruit. Van de Tango lessen heb ik echt genoten is ook een erg mooie dans.
Ik ben ook naar een tango show geweest met 6 mede studenten was erg gezellig en mooi. morgen ga ik op stap met een leuke dame die ik heb leren kennen in Cali Colombia. Die komt weer terug in Buenos Aires wonen en gaat mij wat van de stad laten zien en lekker eten en drinken hoop ik. Ik blijf nog 2 weken in Buenos Aires het is echt een grote stad evenveel inwoners als Nederland met leuke bars en muzeums vanmiddag ga ik de stad weer eens wat verder ontdekken.

Groetjes uit Zuid America,

Arnout.

  • 18 Januari 2020 - 18:02

    Benny:

    Je heb het goed naar je zin zo te zien geniet er van .

  • 18 Januari 2020 - 22:49

    Brigitte :

    Klinkt allemaal fantastisch Arnout, fijne voortzetting van je reis.
    En veel mooie momenten.

  • 19 Januari 2020 - 08:24

    Mark:

    Leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt. Geniet er lekker van

  • 19 Januari 2020 - 11:55

    Lucien:

    Leuk en goed nieuws, Arnout,
    geniet verder van je mooie leerrijke reis.

  • 20 Januari 2020 - 07:54

    Chris:

    Je hebt het daar wel naar je zin geloof ik . Dat Spaans komt wel met oefening . Dat vrouwtje zal je wel helpen :p

  • 26 Januari 2020 - 09:45

    Patrick:

    Hoi Arnout , zo te lezen is het beter dan hier .
    Geniet nog van je reis en dans ze maar
    gr patrick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arnout

Actief sinds 14 Nov. 2019
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 1463

Voorgaande reizen:

29 December 2019 - 13 Maart 2020

Rondreis Zuid Amerika

Landen bezocht: