Onderweg naar Rio de Janairo - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Arnout Theije - WaarBenJij.nu Onderweg naar Rio de Janairo - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Arnout Theije - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Rio de Janairo

Door: Arnout

Blijf op de hoogte en volg Arnout

12 Februari 2020 | Brazilië, Florianópolis

Beste,

Hier weer het laatste nieuws uit Zuid Amerika. Mijn laatste verslag was in Buenos Aires. van Buenos Aires ben ik de rivier over gestoken met de boot naar de hoofdstad Montevideo in Uruguay. Hier al wat van de carnaval gezien, ik had een leuk hostel na twee nachten ben ik doorgereisd naar Punta del Este, Waar ik lekker heb kunnen surfen. Hier zijn mooie stranden en de American way of live. De volgende stop was Punta del Diablo, heel anders dan Puna del Este, beviel me eigelijk beter. Hier ben ik dan ook wat langer gebleven dit was de laatste stop in het spaans talige. Van Punta del Diablo was het een lange reis naar Florianopolis in Brazilie waar ik nu ben. eerst heb ik de bus naar Chuy genomen en te voet de grens over s´avonds op de bus gestapt naar Porto diablo daar s´morgends overgestapt naar Florianopolis waar ik nu ben. Dit is een eiland wat met het vaste land verbonden is met een brug in het midden van het eiland. Vanmorgen ben ik met een kayak een rivier op geweest. Het regent hier vandaag ook weer een beetje. Ik wil hier ook nog gaan gofsurfen als het wat beter weer is. je kunt hier ook erg mooie wandelingen maken in de bergen. nog twee nachten hier en dan ga ik weer verder met de bus naar Paraty en vervolgends Ilha grande en dan zorgen dat ik op tijd in Rio de Janairo ben voor de Carnaval. Zo dat was het weer verder niet zo veel te melden. Iedereen de groeten (ik ben al over de helft) dus tot snel.

  • 13 Februari 2020 - 07:49

    Chris Vleurinck:

    Lekker carnaval vieren in Rio , ben jaloers :D.
    Stuur maar eens wat foto's door .

  • 16 Februari 2020 - 19:51

    Peggy:

    sjeeeee,klinkt lekker arnout!

    veel plezier in rio !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arnout

Actief sinds 14 Nov. 2019
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 1459

Voorgaande reizen:

29 December 2019 - 13 Maart 2020

Rondreis Zuid Amerika

Landen bezocht: