Laatste dagen in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arnout Theije - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arnout Theije - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Buenos Aires

Door: Arnout

Blijf op de hoogte en volg Arnout

30 Januari 2020 | Argentinië, Buenos Aires

Beste,

Ben weer terug in het hostel America del sur na mijn laatste Tango les. was erg leuk eerst een uur prive les daarna een uur groep les. Ik durf al een dansje te doen als ik weer terug ben in Nederland de basis heb ik onder de knie van de Tango, een ocho forward en backward gaat ook goed. en dan een draai ook geen probleem, verder ben ik nog niet gekomen in drie weken. Morgen en vrijdag nog twee prive lessen spaans en het zit er op hier in Buenos Aires. Zaterdag ga ik op weg naar Rio in drie weken hoop ik daar aan te komen. Daar kijk ik erg naar uit CARNAVAL in Rio de Janero. Maar ook de weg er naar toe kijk ik erg naar uit. eindelijk zon zee en strand. Ik hoop wat goede golven te pakken op een surfbord. Heb mijn surfpak bij dus heb alleen een plak nodig. Uruguay schijnt erg mooie stranden te hebben.
Zaterdag ga ik met de boot over naar Uruguay, twee uurtjes met de bus en ik ben in Montevideo. Ik heb hier in Buenos Aires veel spaans geleerd het gaat de goede kant op met mijn spaans. Kan al veel verstaan en begrijpen probeer ook terug te praten in het spaans en kom ik er niet uit dan zit er wat Engels tussen maar ze begrijpen me meestal wel. In Buenos Aires is het nachtleven ook erg goed, leuke bars. Vorige week hadden we een watsapp groepje van de spaanse les waarmee ik bijna elke avond flink het nachtleven mee in ging was erg gezellig.

Groeten uit het warme zuiden al was er hier vandaag ook wat regen.

  • 02 Februari 2020 - 17:55

    Rob:

    Met het geleerde Spaans en je tangokennis zal het strandleven ongetwijfeld zeker goed bevallen.

    Rob en Irene

  • 03 Februari 2020 - 07:00

    Carla:

    Leuk verhaaltje weer Arnout! Benieuwd naar je ervaringen met de carnaval

  • 03 Februari 2020 - 08:03

    Chris Vleurinck:

    Je vermaakt je goed lees ik :D.
    Leer ze in Rio maar eens hoe er in Nederland Carnaval wordt gevierd :P .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arnout

Actief sinds 14 Nov. 2019
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 1461

Voorgaande reizen:

29 December 2019 - 13 Maart 2020

Rondreis Zuid Amerika

Landen bezocht: