1. Cali - Reisverslag uit Cali, Colombia van Arnout Theije - WaarBenJij.nu 1. Cali - Reisverslag uit Cali, Colombia van Arnout Theije - WaarBenJij.nu

1. Cali

Door: Arnout

Blijf op de hoogte en volg Arnout

05 Januari 2020 | Colombia, Cali

Beste,

Hier mijn eerste reisverslagje (vanuit de Salsa hoofdstad Cali):
Cali is zeker niet voor niets de Salsa hoofdstad van onze planeet.
De salsa bruist hier als nergens anders nog meer als in Cuba.
Met een eigen stijl die toch wel wat anders is als de cubaanse of de salsa LA. De basis is lings achter op 1 en rechts achter op 3. verder kun je de figuurtjes gebruiken van de cuban salsa, als je maar terug uit komt op de basis. Naast deze basis zijn er nog wel 10 basis stappen waarmee je kunt variëren. Ik doe hier elke dag een prive les. Ik heb een tweeling als leraar. ze zijn echt geweldig. Na de les laat ik altijd een filmpje maken deze wil ik hier nog posten maar dat lukt nog niet omdat ik een adapter nodig heb voor miijn kaartje uit mijn camera. Uitgaan kun je hier ook heel goed met veel life muziek en salsa clubs. Er is hier een speciaal salsa plein met een grote trompet waar salsa muziek uit komt, hier wordt ook veel gedanst.
Elke dag krijg ik hier ook twee uurtjes spaanse les. en heb een app op mijn telefoon gezet om spaans te oefenen. Het gaat steeds beter, maar ben nog een beginner, al kan ik me goed redden hier.
Er is nu één week Cali gepasseerd nog één te gaan. Hierna ga ik verder naar Buenos Aires waar ik verder Spaans ga studeren en een beetje Tango. Ik heb de info voor mijn gastgezin (adres en dergelijke) al mogen ontvangen. Dat gaat ook wel goed komen dus.
ondertussen is de graties salsa les weer begonnen. mijn dagen zitten hier goed gevuld. Het hostel is echt supper, hele leuke atmosfeer.
Ik ga weer verder genieten, tot later.

Met vriendelijke groeten,

Arnout.

  • 06 Januari 2020 - 00:01

    Petra V Gassen:

    Zo te horen goed naar je zin daar! Veel plezier nog en succes met de Spaanse les

  • 06 Januari 2020 - 06:22

    Benny Van Gassen:

    Leuk om te horen dat je het daar dik naar je zin hebt en veel onderneemt geniet er maar lekker van.groeten uit Hulst

  • 06 Januari 2020 - 19:19

    Vicky Vermeylen :

    Leuk om je te volgen tijdens je reis. We zijn benieuwd naar je volgend verslag. Nog veel dans plezier gewenst en dat je leuke en toffe mensen mag leren kennen daar.
    Groetjes
    Fonny en Vicky

  • 06 Januari 2020 - 19:59

    Rob En Irene:

    Fantastisch, dat je het thuisfront ook door je reisverslag laat meegenieten van je belevenissen. Zo te lezen heb je nog geen uitrust vakantie. Maar dat was ook niet je bedoeling, hè? Geniet verder.
    Rob en Irene.

  • 07 Januari 2020 - 19:55

    Peggy:

    klinkt goed Arnout!

    si-si!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arnout

Actief sinds 14 Nov. 2019
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 1465

Voorgaande reizen:

29 December 2019 - 13 Maart 2020

Rondreis Zuid Amerika

Landen bezocht: